Kas antras interneto vartotojas turi BENT dvi paskyras socialiniuose tinkluose – tuo tarpu du trečdaliai mano, jog šie tinklai nesiima jokių priemonių vartotojų saugumui užtikrinti. Keturi iš penkių vartotojų socialiniame tinklalapyje yra bent kartą gavę įtartiną žinutę, o 91 proc. ją gavo šiais metais. Tyrimo išvada: gauti įtartinas žinutes tapo normaliu dalyku.
Ar jums tai atrodo normalu? Jei ne, praverstų į savo socialinį gyvenimą įsileisti „ESET Social Media Scanner”.
Spalio 16d. pristačiusi septintos kartos antivirusines programas, ESET priminė ir apie saugumą labiausiai kenkėjų mėgstamose vietose – socialiniuose tinkluose. Būtent jų vartotojai tampa dažnomis kenkėjų aukomis. Pasaulinės rinkodaros ir sociologijos tyrimų bendrovės „Harris Interactive” prieš mėnesį atliktos apklausos duomenys dar kartą parodė, koks didelis šių tinklų vartotojų pažeidžiamumas.
Iš apklaustų 2 089 suaugusiųjų (nuo 18 m., JAV), turi mažiausiai dvi paskyras socialiniuose tinkluose ir net du trečdaliai apklaustųjų mano, kad
socialiniai tinklai nesiima jokių priemonių, kad apsaugotų vartotojus nuo kenkėjiškų nuorodų ar turinio platinimo. Tyrimo išvadoje teigiama: „Gauti įtartinas žinutes tapo normaliu dalyku, 4 iš 5 vartotojų yra bent kartą gavę tokią žinutę; iš jų net 91 proc. ją gavo šiais metais”.
„ESET Social Media Scanner” – tai lengvai valdoma programėlė, apsauganti „Twitter‘io” ir „Facebook‘o” vartotojus nuo kenkėjiškų nuorodų ir virusų. Naudojantis “Facebook” ji apsaugo vartotojo sklaidos kanalą, pranešimus, jo ir draugų laiko juostas, o „Twutter” veikia prižiūrėdama vartotojo profilį ir pranešimus asmenų, kurie yra sekami. Be to, ji siūlo, kaip tinkamai pasirinkti saugumo nustatymus.
Kaip pradėti? Jums tereikia susikurti nemokamą paskyrą my.eset.com. Iš jos galima apsaugoti neribotą šeimos narių ar draugų profilių skaičių bei nuskaityti visus socialinių tinklų profilius iš karto.
Būkite saugūs!
Rašyti komentarą