Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll to top

Top

Komentarų nėra

Kaip sutaupyti 40 darbo valandų per metus naudojant Axence

Kaip sutaupyti 40 darbo valandų per metus

Pagalvokite, kiek įmonėje turite įvairiausių sistemų, duomenų perdavimo tinklų? Jei Jūs nesate sistemų administratorius veikiausiai tikrai visų sistemų nežinostie. Tačiau drąsiai galime teigti, kad jų yra kur kas daugiau, nei Jūs manote. IT infrastruktūra įmonėje rūpinasi informacinių technologijų (IT) administratoriai, o šis darbas itin priklauso nuo sistemų ir tinklų kiekio, darbuotojų skaičiaus. Po atlikto „Gartner“ tyrimo, paaiškėjo, kad net 70% duomenų centrų tinklo užduočių atliekamos rankiniu būdu, o tai išaugina laiko, kainos ir klaidų tikimybę bei mažina specialistų lankstumą.

Pagrindiniai IT administratoriaus iššūkiai

Infrastruktūros stebėjimas ir valdymas. Ne vienas IT specialistas pabrėžia, kad vienas iš didžiausių iššūkių, tai užtikrinti visos infrastruktūros stebėjimą ir valdyti IT turtą. IT administratorius privalo užtikrinti, kad įmonės infrastruktūra dirbtų be prastovų, būtų atnaujinta ir atliekami procesai dokumentuojami. Tam nepakanka žmogiškųjų išteklių, vertėtų pasitelkti pagalbines technines priemones, kad įmonei pavyktų sutaupyti darbuotojų laiką tiek prižiūrint visą infrastuktūrą, tiek atnaujinant IT įrangą.

Techninė pagalba. Nemažą dienos dalį IT administratoriai praleidžia padėdami kolegoms ar klientams spręsti technines problemas. Kuomet užklausų kiekis didelis galima pasimesti ne tik tarp laiškų, tačiau ir prioritetų dėliojimo. Norint taupyti laiką galima pasitelkti įrankius, kuriuos naudojant pateikiamos gairės ir procesų automatizavimas, kuris padeda skubiai išspręsti dažniausiai pasikartojančias problemas. Galimybė priskirti užklausas atitinkamoms kategorijoms pagal tam tikrus raktinius žodžius, generuoti atsakymus nukreipiant į konkrečius  straipsnius – taupo ne tik specialistų, bet ir kitų komandos narių laiką. O tuo tarpu IT administratoriai  gali skirti didesnį dėmesį sudėtingesnėms užduotims, kurios reikalauja unikalaus sprendimo.

Duomenų praradimas ir vartotojų stebėjimas. Įmonės saugumo politika, nešiojamų įrenginių prieiga prie tinklo ir duomenų nutekinimo prevencija – dar vienas iššūkis IT administratoriaus kasdienybėje.  Greta to prisideda ir vartotojų stebėjimas, tam, kad įvykus incidentui būtų aišku, nuo ko pradėti spręsti problemas. Iššūkį galima sumažinti naudojant programinę įrangą, kurios dėka būtų galima pritaikyti automatinį numatytojo stebėjimo ir saugumo politikos priskyrimą vartotojui, apibrėžti darbuotojų duomenų perdavimo kartu su atitinkamais leidimais politiką, užtikrinant kuo mažesnius kibernetinius pažeidžiamumus.

Ir tai tik keli iššūkiai, su kuriais susiduria IT administratorius kiekvieną darbo dieną. Tačiau pasirinkus teisingas priemones galima šiuos iššūkius sumažinti, kai kuriems užkirsti kelią, taip taupant įmonės finansus ir darbuotojų laiką. 2020 m. „The Experience“ atlikto tyrimo metu pastebėta,  kad gerai organizuota IT pagalba per metus gali susigrąžinti 40 valandų prarasto darbuotojų laiko. 
Kaip organizuoti produktyvų darbą ir kokius įrankius tam pasirinkti sužinokite internetinio seminaro „40 minučių investicija į 40 sutaupytų valandų“ įraše.

Rašyti komentarą