Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll to top

Top

Vienas komentaras

Kaip sukurti patrauklią kontaktų formą (Contact Form)? - Sprendimai verslui

Greta
  • Paskelbta 2014-12-16

odooPagrindinė kontaktų formos (angl. Contact Form) paskirtis – paskatinti klientą palikti savo tikrus duomenis galimam susisiekimui. Jeigu niekada nesate su ja susidūrę, nustebtumėte sužinoję, kiek daug besikreipiančiųjų yra linkę savo kontaktinius duomenis nuslėpti arba pagražinti.

Verslo valdymo sistemos „Odoo“ atstovė Sophia Eribo pateikia pavyzdį. Anot jos, didelė dalis apsilankančių „Odoo“ tinklalapyje ir besiregistruojančių klientų teigia esantys iš… Afganistano. Galimai šioje šalyje gyvenančių vartotojų tiek daug, kad tuo patikėti tiesiog ima darytis sunku! Ypač, jeigu atkreipsime dėmesį į įvairiausias tautybes atspindinčius besiregistruojančių vardus.

Kitas pavyzdys: ta pati S. Eribo „Digital Marketing“ renginyje maloniai bendravo su vienu potencialiu „Odoo“ klientu. Pasiūliusi suteikti jam daugiau informacijos apie verslo valdymo sistemą, kuria jis domėjosi, S. Eribo nurodė jam kontaktinę formą. Kliento nuotaika akivaizdžiai pakito – jis tapo irzlesnis ir kažkuo nepatenkintas.

Abiejų šių istorijų ašis – kontaktų forma.

Visai nesvarbu, ar tai tradicinė „Turite klausimų? Susisiekime!“ forma įmonės tinklalapyje, ar spausdintas jos variantas. Paskirtis ta pati – įtikinti žmones įmonei palikti savo kontaktinius duomenis.

forma4

Pasirodo, tai koks į šią formą bus kliento požiūris, didele dalimi priklauso net ir nuo jos dydžio. Štai ta pati „Odoo“ verslo procesų valdymo sistemų atstovė rašo: renginio metu jo dalyviams buvo pateikta forma, esanti nuotraukoje kairėje. Po savaitės vykstančiame kitame panašaus pobūdžio renginyje išdalinta jau patobulinta forma (nuotr. dešinėje). Trečdaliu sumažinus popieriaus lape esantį tekstą (taigi ir prašomos pateikti informacijos kiekį) bei padidinus raidžių dydį, užpildytų formų skaičius padidėjo net 68 procentais!

Kaip atrodo patraukli kontaktinė forma?

Be abejo, jums reikia gauti kuo daugiau patikimos informacijos iš potencialių klientų. Vis dėlto spaudimas, primygtinis reikalavimas ar pildančiųjų nuvarginimas gaunamų duomenų kiekį tik sumažins.

Taigi kaip sukurti patrauklią kontaktinę formą?

1. Sumažinkite prašomų užpildyti laukų skaičių

Tai ypač tinka internetinėms formoms. Net jeigu jums norisi paklausti daug daugiau nei vardo ar elektroninio pašto adreso – verčiau neskubėkite. Pagalvokite, kokia informacija jums reikalingiausia šiuo metu, be kokios jūs neišsiverstumėte. Svarbių detalių galėsite kliento pasiteirauti vėliau! Kruopščiai atrinkite svarbiausią jums informaciją ir iki minimumo sumažinkite prašomų užpildyti laukų skaičių.

Vienas iš požymių, kuo skiriasi aukščiau pateiktos formos, yra tai, kad patobulintoje versijoje nebėra laukelio „Komentarai? Atsiliepimai? Klausimai?“. Vietoje jo „Odoo“ atstovai pasirinko žodinį bendravimo būdą – bendravimo su renginių dalyviais metu stengėsi gauti kuo daugiau atsiliepimų ir įvairių nuomonių apie verslo valdymo sistemą.

2. Parinkite tinkamą bendravimo toną

Pravartu žvilgtelėti į įrašų kompanijos „Music City Unsigned“ tinklalapio kontaktinę formą. Originalu, ar ne?

groja

Šiame puslapyje viskas – nuotrauka, šriftas, stilius – dera taip puikiai, kad forma ne kartą yra išgirta įvairiuose mokomuosiuose straipsniuose. Kaip tikriausiai patys suprantate, kontaktinis puslapis nebūtinai turi būti pabrėžtinai rimtas ir solidus. Tinkamai suderinus detales jį galima padaryti išskirtinį ir kartu patrauklų.

3. Bendravimas turi būti abipusis

Jeigu jau prašote klientų pasidalinti savo kontaktiniais duomenimis, nepamirškite prisistatyti ir patys. Žinoma, renginiuose, kuriuose dalinamos popierinės formos, įmonės rekvizitų sugrūdimas į kamputį nėra pati geriausia išeitis – tam skirtos vizitinės kortelės. Tačiau internetiniame tinklalapyje matomoje vietoje patalpinti savo duomenis gali būti tikrai nebloga mintis. „Odoo“ prideda ir buvimo vietos žemėlapį.

odoo _forma

Žinoma, kaip pripažįsta S. Eribo, tai nereiškia, jog „Odoo“ kontaktinė forma yra tobula. Vis dėlto yra pastebėta, kad paviešinus daugiau įmonės kontaktinių detalių (taip pat ir socialinių tinklų mygtukus), informacijos srautas didėja.

Galų gale, būkite malonūs, draugiški ir lengvai pasiekiami. Tai – svarbiausia norint įtikinti jūsų klientus būti tokiais pačiais!

„NOD Baltic“ pristato „Odoo“ – atviro kodo programinį sprendimą, į kurį įeina verslo valdymo sprendimai, kokybės vadybos sistema, įmonės procesų valdymas ir kt. „Odoo“ šiuo metu naudojasi daugiau kaip du milijonai vartotojų visame pasaulyje. Plačiau: www.oerp.lt

Komentarai

  1. Edvinas

    Įdomus požiūris kaip atnaujinti užpildymo anketą, tačiau bet kokiu atveju klientas nenoriai pildo tokias anketas. Daugelis verslo valdymo sprendimų yra ir mano naudojamoje įmonėje.

Rašyti komentarą