ISL Online pasiekia geriausią iki šiol veikimo laiką – 99,9958 %
2021 m. ISL Online pasiekė visų laikų geriausią veikimo laiką – įspūdingą 99,9958 %! ISL Online viešajame debesyje, kurį sudaro daugiau nei 100 serverių visame pasaulyje, buvo surengti milijonai nuotolinio palaikymo ir nuotolinės prieigos seansų, kurių bendra prastovos trukmė per metus buvo tik 22 minutės. Tai rodo, kad šis sprendimas yra debesies pagrindu sukurta paslauga su integruotu atsparumu, teikianti itin patikimą nuotolinio prisijungimo programinę įrangą, kurią naudoja IT profesionalai visame pasaulyje.

Tiksliau sakant, ISL Online nuotolinio prisijungimo paslaugos, 2021 m. buvo prieinamos ir veikė 100% dieną ir naktį. Tai reiškia, kad ISL Online SaaS vartotojai galėjo pasiekti nutolusius kompiuterius ir teikti nuotolinę pagalbą be jokių trukdžių. Visi 15 nedidelių incidentų, užfiksuotų 2021 m., buvo susiję su http://www.islonline.com svetainės prieinamumu. Prastovos truko 22 minutes, bet niekada netruko ilgiau nei 4 minutes. Jei vartotojas nori paleisti nuotolinio prisijungimo paslaugą per svetainę, kai ji nepasiekiama, jam automatiškai pasiūlomas alternatyvus prisijungimo puslapis, ISL Online tinkle. Tačiau dėl svetainės prastovos tam tikros funkcijos, pvz., vartotojų valdymas ir licencijų naudojimas žiniatinklio konsolėje, buvo laikinai nepasiekiamos.
Kodėl ISL Online svarbus aukštas pasiekiamumas?
Kaip debesijos paslaugų teikėjas ISL Online supranta, kad pasiekiamumas yra svarbus klientams. Dešimtys tūkstančių IT specialistų kasdien naudojasi ISL Online nuotolinio darbalaukio programine įranga, kad aptarnautų neprižiūrimus nuotolinius kompiuterius ir išspręstų “ad hoc” nuotolinės pagalbos užklausas. Svarbiausias ISL Online prioritetas – užtikrinti naudotojų veiklos tęstinumą ir išvengti neigiamo poveikio verslui, kurį gali sukelti galimos prastovos.
Kaip teigia pats gamintojas, prastovų išvengimas nėra vienintelė priežastis, dėl kurios palaikomas aukštas ISL Online paslaugų prieinamumas ir pateikia kitas priežastis:
Klientų palaikymas: teikdami klientams patikimą ir saugią debesijos paslaugą su nuotolinio prisijungimo programine įranga, kuri tiesiog veikia, kuriamas pasitikėjimas ir ilgalaikiai santykiai su klientais.
Prekės ženklo reputacijos palaikymas: galutinio vartotojo požiūriu, prieinamumas yra vienas iš svarbiausių paslaugos kokybės rodiklių. Pavydėtinai ilgas veikimo laikas identifikuoja ISL Online kaip profesionalią ir stabilią nuotolinio darbalaukio paslaugą ir padeda sukurti gerą reputaciją rinkoje.
Duomenų saugumas: Naudodami HA infrastruktūrą galite užtikrinti joje esančių duomenų vientisumą. Žmonės ir procesai turi turėti galimybę pasiekti šiuos duomenis net ir esant sutrikimams.
Tinklas, teikiantis ISL Online debesimis pagrįstas paslaugas, susideda iš daugiau nei 100 dedikuotų serverių, esančių profesionaliuose ir pramonės patikrintuose duomenų centruose visame pasaulyje. Dalinio gedimo atveju pasaulinis debesų tinklas nedelsdamas nukreipia ir perskirsto seansus į antrą geriausią netoliese esantį serverį, kad vartotojai galėtų tęsti darbą be pertrūkių.
Norite ir Jūs patogiai bei be trikdžių spręsti problemas?
Norite ir Jūs naudoti vieną saugiausių ir patikimiausių nuotolinio valdymo programinių įrangų? Išbandykite nemokamai.
Rašyti komentarą