Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll to top

Top

Komentarų nėra

„BeAnywhere“: kaip efektyviai suteikti pagalbą nuotoliniu būdu?

Greta
  • Paskelbta 2014-11-21

Beautiful Woman With Digital TabletKviečiame į webinarą „BeAnywhere“: kaip efektyviai suteikti pagalbą nuotoliniu būdu?, kuriame pristatysime naują produktą rinkoje – nuotolinės pagalbos programą, skirtą technikams ir klientų aptarnavimo vadybininkams.

Trumpai:

„BeAnywhere Support Express“ – tai pažangus programinės įrangos sprendimas, kuris leidžia nuotoliniu būdu suteikti IT pagalbą bei sistemos valdymą ir stebėseną.

Išskirtinė tiesioginio ryšio (peer-to-peer) technologija leidžia suteikti skubią, nuotolinę pagalbą pagal pareikalavimą bet kuriam kompiuteriui, net per ugniasienes ir sudėtingas tinklų konfigūracijas.

Pagrindiniai privalumai:

  • Sumažinkite skambučių skaičių
  • Būkite proaktyvus
  • Lankstus
  • Saugus
  • Greitas incidentų sprendimas
  • Parodykite klientams Jūsų pagalbos vertę
  • Personalizuokite savo paskyrą
  • Optimizuokite savo išteklius
  • Priimkite pagalbos prašymus tiesiai iš savo internetinės svetainės arba iš bet kokios kitos programinės įrangos
  • Klientų saugumo užtikrinimas
  • Teikite pagalbą iš bet kurios operacinės sistemos ir išorinės laikmenos

Webinaras:

Data: gruodžio 2 d., antradienis
Laikas: 10:00-11:00

Ją ves „NOD Baltic“ produktų vadovas Deividas Švėgžda.

Seminaro turinys:

  • „BeAnywhere Support Express“ – kas tai?
  • Pagrindinės programos savybės
  • Skirtumai nuo kitų alternatyvių programų
  • Reali programos demonstracija

Šį webinarą galėsite išgirsti užsiregistravę adresu: https://attendee.gotowebinar.com/register/7023131984568321025.

Webinaro metu taip pat bus klausimų ir atsakymų sesija. Jei nespėsite sudalyvauti ar jau esate susiplanavę laiką – ne bėda – internetinė konferencija bus įrašinėjama.

Kviečiame registruotis!

Rašyti komentarą