„BeAnywhere“: kaip efektyviai suteikti pagalbą nuotoliniu būdu?
Kviečiame į webinarą „BeAnywhere“: kaip efektyviai suteikti pagalbą nuotoliniu būdu?, kuriame pristatysime naują produktą rinkoje – nuotolinės pagalbos programą, skirtą technikams ir klientų aptarnavimo vadybininkams.
Trumpai:
„BeAnywhere Support Express“ – tai pažangus programinės įrangos sprendimas, kuris leidžia nuotoliniu būdu suteikti IT pagalbą bei sistemos valdymą ir stebėseną.
Išskirtinė tiesioginio ryšio (peer-to-peer) technologija leidžia suteikti skubią, nuotolinę pagalbą pagal pareikalavimą bet kuriam kompiuteriui, net per ugniasienes ir sudėtingas tinklų konfigūracijas.
Pagrindiniai privalumai:
- Sumažinkite skambučių skaičių
- Būkite proaktyvus
- Lankstus
- Saugus
- Greitas incidentų sprendimas
- Parodykite klientams Jūsų pagalbos vertę
- Personalizuokite savo paskyrą
- Optimizuokite savo išteklius
- Priimkite pagalbos prašymus tiesiai iš savo internetinės svetainės arba iš bet kokios kitos programinės įrangos
- Klientų saugumo užtikrinimas
- Teikite pagalbą iš bet kurios operacinės sistemos ir išorinės laikmenos
Webinaras:
Data: gruodžio 2 d., antradienis
Laikas: 10:00-11:00
Ją ves „NOD Baltic“ produktų vadovas Deividas Švėgžda.
Seminaro turinys:
- „BeAnywhere Support Express“ – kas tai?
- Pagrindinės programos savybės
- Skirtumai nuo kitų alternatyvių programų
- Reali programos demonstracija
Šį webinarą galėsite išgirsti užsiregistravę adresu: https://attendee.gotowebinar.com/register/7023131984568321025.
Webinaro metu taip pat bus klausimų ir atsakymų sesija. Jei nespėsite sudalyvauti ar jau esate susiplanavę laiką – ne bėda – internetinė konferencija bus įrašinėjama.
Kviečiame registruotis!
Rašyti komentarą