Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll to top

Top

Komentarų nėra

Aš mėgstu ant stalo - Sprendimai verslui

Sigita
  • Paskelbta 2010-10-11
  • https://www.sprendimaiverslui.lt

Ir ką? 🙂

Per “Facebook” žaibiškai išplitęs “virusas”, kodiniu pavadinimu “aš mėgstu ant…” sulaukė nemažai dėmesio. Merginos tokiais intriguojančiais “status update” erzino vaikinus, kurstė smalsumą ir įtarimus, nejaugi jos iš tikrųjų kalba apie TAI? Ant komodos? Ant batų dėžės???

Iš tiesų kalba ėjo apie mėgstamiausią vietą pasidėti savo rankinę.

Šis erzinimo “virusas” nėra naujas ir tapo gana populiariu žaidimu socialiniuose tinkluose, jis pirmiausiai kilo JAV dar praėjusiais metais. Pavyzdžiui, 2010 metų pradžioje amerikietės erzino stipriąją lytį paslaptingai rašydamos spalvų pavadinimus – raudona, juoda, balta… Tai reiškė, kokios spalvos liemenėlę merginos šiuo metu vilki. “Virusas” sulaukė tiek daug dėmesio, kad apie tai buvo rašyta visur: įvairiuose forumuose ir naujienų portaluose.

Na, o “virusas”, pavadinimu “aš mėgstu ant” Amerikoje prasidėjo pavasarį – šių žodžių autorė kaip tik tada gavo pirmąją žinutę su kvietimu dalyvauti naujame žaidime, rašant apie mėgstamiausią vietą rankinei pasidėti, neminint nei rankinės, nei pasidėjimo fakto – tik vietą. Nors kai kurie šaltiniai mini, jog pirmoji tokia banga buvo 2009 m. rudenį. Štai pagaliau šis bumas atėjo ir Lietuvą.

Keista tik viena, kad kažkam kyla mintis tokį žaidimą sieti su įvairiomis prevencinėmis akcijomis, šiuo atveju – akcija prieš krūties vėžį. Dauguma raginimų, kviečiančių dalyvauti “status update” akcijose net nemini, kad jos skirtos būtent šiai ligai. Tai puikiai matyti tarp anglakalbių akcijų skleidėjų. Cituoju, “It will be fun to see how long it takes before the men will wonder why all the girls have a color on their status!”.

O dabar – rankinės. Kuo jos susijusios su krūties vėžiu? Kad tai yra išskirtinai moteriškas aksesuaras ir moteriška liga? Hm, ar sakyti, kad lietuvių vyrukai jau pasičiupo šio “viruso” idėją ir pašiepdami merginas savo “status update” rašo, kur jie mėgsta… pasidėti mobilųjį telefoną ar fotoaparatą? Akcijos idėja akimirksniu iškreipiama. Ir jeigu išties spalis yra skirtas krūties vėžio prevencijai, kyla klausimas, ką tai turėjo bendro su akcija pavasarį, kai kone viso pasaulio merginos erzino vyrus kalbomis “aš mėgstu ant..”?

Kadangi toks “virusas” plinta greitai, jo negalima valdyti ir prognozuoti, vadinasi, bet kas ir bet kada gali užsukti vėl naują bumą su drabužių spalvomis, intriguojančiais žodžiais (mėgstu lėtai, mėgstu greitai) ir tai reikš ką tik nori. Kad ir tą patį krūties vėžį. Svarbiausia, kad tai būtų užkrečiama ir kuo daugiau žmonių dalyvautų “viruso” skleidimo akcijoje.

Hm, viena tikrai aišku – geros idėjos greitai sklinda. Tereikia jas sugalvoti 🙂

Rašyti komentarą