Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll to top

Top

Komentarų nėra

„Google“: dirbtinis intelektas padės verslui tapti produktyvesniu

„Google“: dirbtinis intelektas padės verslui tapti produktyvesniu
Sigita
  • Paskelbta 2017-12-18
  • http://www.sprendimaiverslui.lt

Verslas visame pasaulyje ieško naujų galimybių, kaip pasitelkiant dirbtinį intelektą pagerinti savo veiklą. Dalinamės vertingomis „Google“ įžvalgomis, kokių naujovių galime tikėtis artimoje ateityje.

Šiuo metu darbuotojai skęsta kasdieniniuose duomenų kloduose – „CSS Insight“ apklausoje dalyvavę IT profesionalai, priimantys sprendimus savo įmonėse, atskleidė, kad kasdien darbo tikslams naudojasi 6 mobiliosiomis programėlėmis.

Produktyvumui trukdo kasdieninės užduotys ir tokie laiką gaišinantys darbai, kaip duomenų paieška, susitikimų planavimas ir gilinimasis į sudėtingą programinę įrangą. Pasak „Harvard Business Review“, toks laiko švaistymas ir neefektyvūs procesai, dar vadinami „organizaciniu stabdžiu“, JAV ekonomikai atsieina po 3 milijardus JAV dolerių kiekvienais metasi.

Naujos galimybės

Būtent dirbtinis intelektas išspręs visas produktyvumo problemas, su kuriomis susiduria verslas. Tarp naujų galimybių ekspertai nurodo šias:

  • Pagalbinė programinė įranga – jau dabar programinė įranga kuriama siekiant didinti produktyvumą: ji suteikia greitesnę paiešką, greitesnę prieigą prie dokumentų, automatinius atsakymus į el. laiškus ir virtualius asistentus. Ateityje tokios programos galės sustiprinti darbuotojų įsitraukimą, padės įmonėms valdyti žmogiškuosius išteklius.
  • Natūralios kalbos apdorojimas (angl. natural language processing) – tokie išmanieji asistentai, kaip „Google Home“, „Amazon Echo“ ar „Alexa for Business“, jau dabar įrodo, kad balsu valdoma programinė įranga nebėra fantastinių filmų elementas. Tad artimiausiu metu galėsime balsu diktuoti tekstą, ir programos kurs bei pildys dokumentus už mus.
  • Saugumas – ko gero, viena didžiausių užduočių dirbtiniam intelektui bus verslo informacijos saugojimas. Įmonės pradeda pasitelkti dirbtinį intelektą apsisaugant nuo brukalo, sukčiavimo laiškų ir kenksmingų programų el. laiškuose. Debesijos paslaugų kūrėjai taip pat pasitelkia dirbtinį intelektą, kad padėtų verslui kuo anksčiau nustatyti potencialias grėsmes.

 

Kaip pasiruošti verslui?

Pasak „Google“, verslas jau dabar turi ruoštis naujoms galimybėms, kurias atvers vis plačiau naudojamas dirbtinis intelektas. Rekomenduojama pirmiausia įgyvendinti šiuos žingsnius:

 

  • Supažindinkite darbuotojus su dirbtiniu intelektu. Naujos technologinės galimybės leis darbuotojams efektyviau dirbti, greičiau ieškoti duomenų ir juos apdoroti, tad dirbtinis intelektas neturi būti suprantamas kaip žmogaus jėgos pakaitalas – darbuotojai vis dar bus reikalingi, tačiau jų laikas bus skiriamas daugiau įmonės vertę kuriančioms užduotims, nei dabar.
  • Išbandykite įrankius, kurie naudoja dirbtinį intelektą saugumui. Daugėjant duomenų pažeidimų ir kibernetinių grėsmių, taip pat augant debesijos ir mobiliųjų programėlių naudojimui, kartu kyla ir naujų rizikų įmonių duomenims. Tad saugumo produktai, kurie naudoja mašinų mokymųsi paremtą grėsmių nustatymą, turėtų būti prioritetas.
  • Neapleiskite pokyčių valdymo. Nauji įrankiai, naudojantys dirbtinį intelektą, turi didelį poveikį organizacijos kultūrai. Tikrai ne visi darbuotojai džiugiai priima bet kokias naujoves, todėl įmonių vadovai turėtų paplušėti ties gera komunikacija, mokymais ir maksimaliu darbuotojų įtraukimu.

Rašyti komentarą